måndag 19 januari 2009

Lite nytt!






Idag var det verkligen snorhalt på grusvägarna här hemma. Jag fick inse att jag inte kunde ut och motionera mina hästar, så stallsysslorna gick ganska fort idag. När jag kom in var klockan inte så mycket, pigg var jag, lite rastlös och uttråkad. Så jag frågade min rara sambo om vi inte kunde ta en tur till Ikea. Jomenvisst sa han!

Hem kom vi med en takkrona till vardagsrummet. (Den var slut sist vi skulle köpa den)
ramar till fotona som vi förstorat,en liten lampa till sovrummet,och såklart en liten sak till Stina: ett underlägg till hennes skålar!.
Så nu har vi ägnat resten av kvällen till att montera, mäta, skruva och dona.
Resultatet ser ni på bilderna....
Blev mycket nöjd över tavlorna i gästrummet. De blev så fina! Så nu vet ni! kommer ni och vill sova över, så blir det kattrummet!

1 kommentar:

Anne sa...

Vilka goa tavlor ni har fått till!!!

Har ni förstorat dem själva hemma eller har ni lämnat in de för förstoring...?

*hostar och nyser*

kramar Anne