tisdag 7 april 2009

Varg!


Blev väldigt överaskad när gänget från Rivstart ringde upp mig i morse. De hade blivit tipsade av min kära granne om att jag sett en varg. Så jag fick berätta att sambon och jag blev väckta sön morgon av att katten satt och morrade i fönstret. Sambon reste sig upp för att titta vad det var hon morrade åt och utbrister: - En Vaaaarg! Det är en varg! Fort fick jag på mig glasögonen och tittade ut men hann bara se den någon sekund. Men jo visst var det en varg!
Gänget på Rivstart undrade om vi inte blev rädda, men nej det var bara fascinerande att se en livs levande varg utanför sovrumsfönstret.
Ja, då har man varit med i radion då för första gången. Undrar just hur det lät? och även sett en varg, det är ju inte var dag man gör det!

(Bilden är tagen av sambon! Vargspår!)

Inga kommentarer: