torsdag 17 september 2009

Tiden den går och går... alla andra tar bussen....


Så har det hunnit bli höst.... Har varit så dålig på att uppdatera.
Funderar faktiskt på om jag ska lägga ner bloggen, men ska nog ge den en chans till.
Mycket har hänt under sommaren. Min mage har växt! och inte är det av mat.. utan jag väntar tvillingar! Tjohoo.. De är beräknade till den 17 november, men kan säkert dyka upp tidigare. Detta innebär att jag redan nu har slutat jobbba. Har så tungt jobb och risken är stor att man föder allt för tidigt med tvillingar. Det vill man inte!
Så nu går jag bara hemma och tar det lugnt. Pyssla om hästarna orkar jag fortfarande, men har "ställt av" Indra. Hon får vila nu ett tag.

Ja, det kommer att bli en stor omställning i mitt liv nu, men oj så roligt!

1 kommentar:

Anne sa...

du kan ju försöka att ha lite tätare uppdateringar annars så kommer ju nästa inlägg komma vid tvillingarnas 1:års dag..;)

Kramen på er, kommer en dag ganska snart. Kolla om du är hemma först.

Ha de gott, Anne