söndag 14 december 2008

Lucia ridning!




Igår var det ju Lucia. Då var sambon och jag och tittade på min lillasyster som var med och red i en luciauppvisning! Det reds kadrilj och hoppades över glitter m.m.
Lillasyster hade den minsta och sötaste ponnyn, och de var så fina med glitter i svansen och tomteluva på hjälmen. Ja, det var riktigt roligt att titta på.

Igår var det även min och sambons förlovningsdag... Vi firade 10 år! Eller det kanske inte är något att fira, det kanske bara är sorgligt att vi inte har gift oss än? Nä, det tycker jag nog inte. Den dagen kommer nog... varför så bråttom?
Vi firade iallafall litegrann, med älgtacos, god drink och såklart flera avsnitt av Ncis!

(Bilderna har rara sambon tagit!)

2 kommentarer:

Anonym sa...

,,,du får nog göra "rara maken " av honom.. De e dax nu..;)

Säg till festfixarna att börja planera..;)

Kramiz Anne

Anne sa...

Du har något att hämta hos mig.

Kram Anne