fredag 19 december 2008

Utmanad!


Har blivit utmanad av Anne.
Ska tydligen avslöja lite information.
Här kommer det:

Mina 6 favorit program:
*Navy CIS
*Cold case
*Desperate housewives
*Tyst vittne
*CSI (Den med den rödhåriga mannen!)
*Kommer inte på fler så jag skriver Bonde söker fru också!

6 saker jag gjorde igår:
*Lagade köttfärssoppa på jobbet.
*Blev arg på att kaffekokaren på jobbet inte vill fungera, så jag var tvungen att använda en liten bryggare som inte filtrena passade till, så de bara vek sig och blev kaffepiss av allt!
*Blev glad när "vaktmästaren" lyckades laga kaffekokaren tillslut!
*Gav en julklapp till Indras skötare.
*körde Indra i busvädret, skönt, men kallt om tårna!
*Sommnade i soffan!

6 saker jag ser fram emot:
*Julafton med Karl Bertil Johnsons jul!
*Att det nya året förhoppningsvis ska ha tur med sig!
*Fota med det nya macro objektivet
*Åka på utställning med Indra till våren
*Nya säsongen (6) av Navy CIS börjar i feb.
*Starta kaninuppfödning till våren.

6 favorit restauranger:
*Cafe japan
*Mykonos
*Kodes pizzeria
*köksbordet
*Mammas köksbord
*Ugglan

6 Saker på min önskelista:
* Parfym
* En mobiltelefon ( gärna svart eller röd)
* En spännande bok
* En stor häst
* kaninbur
* kaniner av rasen Rex

Nu ska man tydligen skicka utmaningen vidare, så Ulrik, hoppas du vill anta den!

2 kommentarer:

Anne sa...

humm... Blir det kanin-gryta nu då på restaurang Ugglan..

Gillar du NCIS...De hade jag ingen aaaning om..;)

Anni sa...

Nähäru! Inga grytor av mina kaniner!