fredag 26 september 2008

Fler bilder...





Här kommer lite fler bilder från gårdagens härliga morgon.
Lyckades ta en fin bild på Stina.Tänkte förstora upp bilder på mina katter, så nu fattas bara Larsson..
Idag har det varit en helt vanlig fredag! Jobbade som vanligt, gjorde remouladsås för första gången! Hade inget bra recept, så jag gjorde lite efter eget tycke..
och det blev bra! Fick beröm! Till detta serverade jag fiskburgare,kokt potatis, broccoli,gurk och morotsstavar.
Eftermiddagen tillbringade jag som vanligt i stallet! Longerade Indra och Stuart blev ompysslad.
På kvällen åkte vi till Maxi, för att handla nödvändiga saker. (okej,inte godiset då men...)och nu sitter jag här! och frossar godis... Kan livet kännas bättre?

1 kommentar:

Anonym sa...

Recept...behöver du ju inte, det blir ju bra ändå...annars vet du vart du kan ringa!
/Linda