fredag 19 september 2008

Gardiner och annat..



Oj,oj vad jag har handlat idag. Jag och mamma skulle ut och köpa gardiner men det blev inte bara det, utan en massa annat också...
Hittade iallafall fräcka gardiner till "kontoret" och tvättstugan.
Sedan är det ju så att jag älskar skor och väskor! Så det blev ett par skor och en väska också. Hittade även två jackor. Ja, ja.. man måste ju ha lite nya höstkläder,
och lite mer saker att fylla upp med, i min klädkammare som snart är klar!
Sambon suckade förstås över mitt väskköp, hur ska man få dem att förstå att man faktiskt behöver en till ? (även om man har massor..)
Nu är det snart dax att gå ner till stallet. Jag har lovat att ta in och middagsfodra. Min bror+sambo och Långa K är iväg med sina hästar på 4års kvaliten idag. Hoppas verkligen det går bra för dem.

Ikväll blir det nog fler avsnitt av Navy cis.. vår nya familj.. Ja, vi har köpt första säsongen och sträcktittar verkligen.. Man blir beroende!
Ha en skön lördagskväll!

1 kommentar:

Anne sa...

...tur att maken inte är närmare bekant med dig, då hade han suttit nedklämmd i din soffa han med... Han är lätt beroende av samma serie..
Efter att jag gått runt med min lilla kamera och upprepat "behöver ny kamera" som ett mantra hela dagen på våran semesterort sade han "DU SKA FÅ EN NY KAMERA!!!"

Så det lönar sig tydligen ;))