tisdag 16 september 2008

Långkalsonger?!




Idag tog jag mig i kragen och drog med sambon ut,för nu kände jag att vi var tvugna att få satt de där lökarna vi köpte för ett tag sen...
Men oj vad kallt det var... Jag hade gärna dragit på mig långkalsongerna och en mössa. Nu måste jag väl få säga att det är hösten? Folk blev så arga när jag tidigare sa att; nu är nog hösten på väg. Jag gillar ju denna årstiden, man kan dessutom ta väldigt fina kort. Mina favoritobjekt är flugsvampar! De är så fina att se på.
Jag gillar dem tydligen så mycket att jag som liten tog en smakbit! Jo jag vet de är ju giftiga!(visste jag inte då!) men det hände tydligen inget..jag blev inte sjuk.. möjligen lite konstig? eller?

2 kommentarer:

Anne sa...

...inte konstigare än vanligt...eller..?? ;)

Anne sa...

...glöm inte bort dagens mission...
och flörta med sambon så jag får mycke att fundera över...

Ta´t lugnt i stallet, tänk på axlarna...