söndag 23 november 2008

Dans på rosor....



Livet är inte alltid en dans på rosor... ibland kan det vara riktigt taggit och jäkligt!


Väntar på att min rara sambo ska vakna, så vi kan äta frukost ihop. Är snäll och låter han få sovmorgon. Jag har redan varit uppe en vända kl 6.30 för att fodra hästarna,sedan kröp jag ner i varma sängen igen och sov en stund till.Det var riktigt kallt ute, så då är det hemskt skönt att krypa ner i sängen igen.
Tänkte jag skulle ta tag i kontorsrummet och röja där idag. Det står så mycket lådor och bös på golvet. Jag vill så gärna kunna sitta vid skrivbordet och ha ordning på sakerna. Tänkte även julplanera lite... Se över vad vi har för julpynt, vad vi saknar, ska jag baka? vad? skriva julklappslista m.m. Köpte mig tidningen Amelia julspecial, och fick mycket tips och ideèr. Bla så fanns det mycket recept på mumsigt julgodis! Det gillar jag!
Ska bli så otroligt roligt att fira första julen i nya huset!
Stoooor gran kan vi ha också!
Nej nu är det dax för frukost.
Tag vara på dagen, den ser ut att bli vacker(och lite kall!)

1 kommentar:

Anne sa...

...vaknade klockan 7.30 då de första solstrålarna tog sig över berget... rakt in i ögonen på mig... Har mycke tid att ta tillvara på i dag...;)

Kramizar Anne