tisdag 25 november 2008

Novemberfärg!




November kan vara rätt grå och trist.... men se vilka fina färger jag hittade i naturen! Det är så himla roligt att gå ut i naturen och fota, man blir så glad!
Det är inte lika roligt att sitta framför en kamera. Det blev jag "tvungen" att göra på jobbet i går. Det var dax för fotografen att komma, och i år ville de så gärna ha bild på kök och städ personalen. Urk! Tydligen ska A och jag sättas upp, så att barnen kan se vem som lagar mat och vem som städar. Blir sällan bra på bild... fotografen fick ta många bilder innan han blev nöjd. Tydligen kan man tappa ögonen på bild... Han visade skillnaden och ja det var sant...
Så tillslut blev det en glad Anni på bild, med ögon som var med!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Har hittat hit via Anne och läste för ett tag sedan att du letar häst. Vad för häst. Vet en maxad D-ponny som är till salu. Startklar LB hopp. Vid lite tillridning LA. Kanske vet du någon annan som letar en ponny?! Mvh Paula

Anonym sa...

Låter ju lite intressant...
Kan man få lite mer info?
Letar efter en snäll, trygg,ponny/häst ca 148-155 i mkh.
Har inte tänkt tävla, men tränar gärna dressyr, lite hopp. Vill gärna kunna köra också!
Ska denna ponnyn säljas snarast?
kan höra mig för också.
Själv har jag ingen boxplats just nu, men snart.
mvh Annika