tisdag 11 november 2008

Rött och svart!


Idag har det varit en dag med mycket planering. Vi ska ha lite adventsfika på jobbet, och jag och en av mina kära kollegor ska planera dukningen och upplägget!
Tänkte ha ett färgtema. Blir nog rött och svart! Kan bli kul att fixa ett lite annorlunda "advetsfikabord" iår. Började även planera i mitt huvud att ha det jultemat hemma.
Julgran med svarta kulor och rött glitter... Det kan bli snyggt! Hoppas bara sambon tycker detsamma!

I stallet planerade jag och min kära "boxgranne" att ha en liten "umgåskväll".Det kan vara kul att ses utanför stallet nån gång också. Kanske blir det bio eller filmkväll. Vi får se!
Nu kom jag på att vårat gästrum är riktigt snyggt. Det går ju i rött och svart nu när sängen är på plats.
Se bilden, fast det är inte riktigt klart än. Ska upp lite roliga saker på väggen också!

2 kommentarer:

Anne sa...

...kom på att det var rätt snyggt... Det är ju jättemysigt..!!
Jag är gärna gäst hos er..;)

Anonym sa...

Du är så välkommen!