onsdag 1 oktober 2008

Grattis Pappa!


Idag fyller pappa 59 år! Hipp hipp hurra!
Min pappa är en glad "herre" som älskar att fara runt! och sjunga och spela med gitarren! När man var yngre tyckte han det var väldigt roligt att komma ut i stallet med gitarren och gapa för full hals, och då gärna: Gamle Svarten....
Det tyckte inte jag var lika kul.... man blev ju lite trött på hans eviga sjungande.. För han skulle ju alltid "gapa för full hals!" Pinsamt när man hade kompisar hemma!


Min pappa är är inte bara bra på att sjunga.. Han kan såga plankor,klyva ved, och elda i vedpannor väldigt bra också...

Det blev god smörgåstårta och tårta, hos farmor och farfar idag.
Alltid lika trevlig att samlas där!

Nu är det läggdags för Anni! klockan är över nio,(brukar mobbas lite lätt för att jag lägger mig så tidigt!) men jag är ju trött då! kan inte hjälpa det!!!
Har försökt att hålla mig vaken längre.. men man somnar ju så gott i soffan bara!
God natt på er!

1 kommentar:

Anne sa...

...jag har hört pappsen sjunga, för full hals..!! Men han gör det ju bra...
Förstår dock att det kunde vara pinsamt när du var yngre...

...nattinatt...