måndag 27 oktober 2008

Törstig katt!


Våran granne ska sälja sitt hus! Ska bli spännande att se vad vi får för nya grannar.
Själv ska jag sälja min bil... om nån vill ha den.. Vill inte sälja men den börjar tyvärr bli för gammal för mig. Det kanske t.o.m blir så att min kära bil måste lämna sitt liv på vägarna.... snyfft! Är ju så kär i den! Det är den bästa bil jag haft!
Blir nog svårt att hitta en ny, jag har så många krav och så måste den vara snygg.
Nåja hoppas jag hittar en snart... för om det aldrig slutar regna så kan jag snart bada i min bil! (Det läcker tydligen in vatten nånstans...)
Ska nog genast ut och kolla dagens bilannonser!
Trevlig kväll!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag har ju en superbra bil till dig har jag ju sagt..!! Den går i alla väder, läcker inte in vatten och har plats för hö-balarna där bak...

Kameran får väl vila ihop med sin ägarinna till akuten kan rycka ut..;)
(Jag smittar inte...)

Anne