söndag 26 oktober 2008

Kalas!


Lördagen kan sammanfattas så här: Ikea, ihop montering, stallet, körtur med Indra, älgmiddag, vin, choklad och Ncis. Idag söndag har vi förutom städat och fått iording i tvättstugan även varit på kalas! Min lillasyster fyller 8 år på ons, så idag hade hon kalas med mat och tårta! Kalaset slutade dock med näsblod för lillebror, men det hör väl till på kalas med många barn och ståhej?!
Fick ingen godispåse + ballong när vi gick... Måste nog inse att jag närmar mig tantåldern! Jag gör ju redan saker som det är tantvarning på, som att ha fårskinnstofflor, stickad kofta och pläd på benen! (Det har jag tom i bilen, det är ju så kallt på morgonen!)Kaffe dricker jag rätt ofta också...
Nåja, kanske har jag bara lite 30 års kris. Det kanske går över... Känner mig som tur är ung i sinnet!

3 kommentarer:

Anne sa...

...var oxå på kalas, men vi slapp blodbadet...

Förkylningen har dock slagit till stort, så det blir till att stanna i sängen i morgon..:(

Anne sa...

...jag har en "knappkris" kan du komma hit...;(

Anni sa...

jaaa om du inte smittas!
Fast inte nu... har tagit på fulglasögonen, och kan inte gå utanför dörren då!