torsdag 16 oktober 2008

Ingen Patrik!


Läste något mycket tråkigt i tidningen. Patrik Isaksson ställer in sin turne.
Så nu får vi inte se honom på Storan den 29 okt. Syfft! Vi som har sett fram emot detta så länge.. Hans konserter är ju bara så otroliga! Något man lever länge på efteråt.. och nu blir det ingen... Får väl trösta mig med att jag kan se på hela säsong 2 av Ncis (och dreggla lite över Gibbs)
Annars så har det varit ganska stressig på jobbet idag. Alla varor kommer på torsdagar och då alltid just när man håller på med soppan. Frysvarorna kan ju inte vänta lixom, inte hungriga barn heller! Nåja det brukar gå bra tillslut ändå!
Skönt att komma hem sen , gå ut i stallet, andas frisk luft och koppla av lite.
En häst i stallet fick massage idag, såg sååå skönt ut. Vill också ha...
Har bara fått massage hos min naprapat, och det är ingen skön massage precis,
men det hjälper ju visserligen en ond rygg! Har varit duktig , och gjort situps varje dag hela veckan! Min naprapat säger att jag inte behöver ha ont i ryggen mer om jag gör situps varje dag... hela livet.... (fast jag slapp på julafton, snällt va?) Faktiskt tror jag han har rätt.. Stark mage ger stark rygg!.
Nä... nu ska jag inte sitta här mer... tv soffan lockar...
god kväll!

1 kommentar:

Anonym sa...

Det finns annat i livet än Patrik, jag lovar..;)
lägg upp fötterna på bordet och sätt på en bra dvd nu i stället....

Anne