fredag 3 oktober 2008

Nya skor!



Idag var min hovslagare här. Indra fick nya skor och Stuart blev verkad.
Det är inte helt lätt att sko en shettis, små ben,små skor,inget motstånd och en stor shettismage ivägen!
men min hovslagare fixar detta jättebra.. Har haft henne i många år nu.. hovslagare ska man vara rädd om! särskilt de som är bra. De växer inte på träd!
Efteråt blev det en körtur med Indra och Stuart fick en skogspromenad!
Båda var pigga och glada! och det var jag med...

Nu ska jag krypa under plädarna (jag har många för jag är så frusen av mig!)i soffan och titta på sista avsnittet av navy cis, säsong 1. Ja och sen blir det läggdax, för imorgon är det den stora shoppingdagen för mig och Ullis! Vi ska hänga på låsen...he,he.. och säkert blir det en riktigt stooor kanelbulle på något mysigt fik.
För ni vet väl att det är kanelbullens dag imorgon!
Trevlig kväll!

2 kommentarer:

Anne sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Anne sa...

...du får nog shoppa en väska, jag tror du behöver det...;)